3 membres en ligne. Connectez-vous !

Note de ce sujet :
  • Moyenne : 0 (0 vote(s))
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Recherche dans le sujet
Salut, coming to Paris with goal of exploring Catacombs
#1
0
0
Bonjour ,

I'm a computer engineer from America (we're not all bad), with a lifelong goal of exploring the Catacombs. This will be my second trip to Europe and Paris, my last being the highlight of my life. I wasn't able to prepare for a catacomb adventure on my last trip but simply MUST find a way this time around.

I'm traveling with my two brothers who just finished college and want to see the world before getting real jobs. They are just as excited to explore the catacombs as me. We have done a lot of caving and a little bit of urban exploration. Would anyone be willing to guide us or reveal the location of a current entrance (privately of course). Any help would be much appreciated Big Grin
Répondre
#2
0
0
Start telling us when you will come Wink
The reason there is so little crime in Germany is that it's against the law.
[Alex Levin]

Les cons aiment être flattés, les intelligents aiment être critiqués.
[Frédéric Beigbeder]

Caracal, j'ai un gyro plus grand que le tien !
Répondre
#3
0
0
I will arrive in Paris 3/7/07 around 18:00 and be leaving on 6/7/07, so we would like to explore on either the 4th or 5th.

Google Translate -

Bonjour, Je suis un ingénieur informaticien d'Amérique (nous ne sommes pas tout mauvais), avec un but perpétuel d'explorer les catacombes. Ce sera mon deuxième voyage en Europe et Paris, mon bout étant le point culminant de ma vie. Je ne pouvais pas se préparer à  une aventure de catacombes en mon dernier voyage mais simplement DOIS trouver une manière cette fois autour. Je voyage avec mes deux frères que l'université finie juste et veulent pour voir le monde avant d'obtenir les vrais travaux. Ils sont justes comme passionnants pour explorer les catacombes en tant que moi. Nous avons fait beaucoup de spéléologie et un peu d'exploration urbaine. N'importe qui serait disposé à  nous guider ou à  indiquer l'endroit d'une entrée courante (en privé naturellement). N'importe quelle aide serait beaucoup appréciée
Répondre
#4
0
0
The google translate is quite pathetic :mrgreen:

You can continue in English dude Wink
Tu la sens ma grosse signature?
Répondre
#5
0
0
I was wondering how well it would translate into français. using google to translate into Anglais has been so-so. I understand a little more than half of what is being said in the forums. Maybe I'll try babelfish.
Répondre
#6
0
0
babelfish seems even worst from i've seen on this forum.
Surfeur un jour, surfeur toujours ! Quoi !? tu sais pas ce que c'est un vaporisateur ??
friends don't let friends longboard.
Les libertes ne se donnent pas, elles se prennent.
Répondre
#7
0
0
mess_le G.O a écrit :"petit" nettoyage...
Répondre
#8
0
0
parceque les autres posts ont vraiment un rapport direct avec le sujet initial?
Répondre


Sujets apparemment similaires…
Sujet Auteur Réponses Affichages Dernier message
  Among Us in the Catacombs ! In the Cyberpunk 2077 universe. Hugo3615 7 1 118 Mar. 12 Mars 2024, 17:51
Dernier message: BiBi
  je me suis tres enteressant dans l'histoire des catacombs. napole0ninrags 13 16 404 Dim. 13 Août 2023, 17:04
Dernier message: Napole0ninrags2.0
Thumbs Up Catacombs Paris Adam Borowiak 3 5 042 Jeu. 09 Mai 2019, 12:49
Dernier message: Georges V
  Catacombs tour October or November mccoval 5 9 342 Dim. 22 Oct. 2017, 14:26
Dernier message: mccoval
  Catacombs tour in September pkubaj 6 9 985 Mar. 25 Juil. 2017, 21:53
Dernier message: Georges V
Question Partys and concerts in the Catacombs? Somsguy 6 11 998 Lun. 07 Mars 2016, 23:15
Dernier message: Aga
  Paris Catacombs Joshhallen31 14 16 901 Mar. 19 Jan. 2016, 14:26
Dernier message: Yannouuu
Bug catacombs again....hopefully! Al Jacobson 31 40 692 Dim. 18 Mai 2014, 18:21
Dernier message: saintloup
  Visiting Paris, looking for exploring friends and a chouch to crash on Rhino604 3 8 238 Mar. 27 Août 2013, 20:38
Dernier message: E-ver
  catacombs scross 9 13 629 Mar. 30 Oct. 2012, 15:26
Dernier message: Abdul El Razad



Utilisateur(s) parcourant ce sujet : 1 visiteur(s)